Willkommen! Anmelden Kostenlos registrieren!

Langzeittest.de
Autos im langjährigen Alltagstest bei Privatpersonen
Diskussionsforen zu unseren Testfahrzeugen


Erweiterte Suche

Re: Durashift, fuel consumption (812 Klicks)

In diesem Forum können zur Zeit keine Beiträge verfasst oder geändert werden. Eine Anmeldung ist ebenfalls nicht möglich.
Berghmans H (Gast)  
30.08.03
Gegroet heer Schouten

Over de verbruikswaarden van Uw auto kan ik jammer genoeg niets zeggen maar ik heb wel een vraag aan U, ik hoop dat U mij daarmee kan helpen.
Ik heb een Fusion gekocht met daarin een Durashift , het schakelen met de hand gaat prima maar het automatisch schakelen gaat met de nodige moeilijkheden. Telkens als de automaat opschakelt dan remt de auto af zodat je naar voren schuift en als er geschakelt is dan wordt je weer tegen de rugleuning van je stoel gedrukt. Een soort cakewalk gevoel. Volgens de garage, na 10 werkdagen in reparatie en ondersteuning van Ford Nederland op de tiende dag , is dit wegens verkeerd rijgedrag van mij. Ik moet volgens hen met de voet even minder gas geven en dan schakelt de automaat naar de hogere versnelling. Dit verbaast me want dan heb ik geen automaat meer en ten tweede staat hierover niets in de handleiding. Volgens de ford dealer gaat het om een gloednieuwe automaat zoals in de formule 1 en ik moet maar leren hoe dit te doen. Kunt U me zeggen wat Uw ervaring is met een Durashift EST
Met vriendelijke groeten
ThemaAutorDatum/Zeit

Durashift, fuel consumption (1577 Klicks)

Kimmo, Espoo, Finland10.04.03

Re: Durashift, fuel consumption (567 Klicks)

Schouten14.04.03

Re: Durashift, fuel consumption (508 Klicks)

Kimmo, Espoo, Finland15.04.03

Re: Durashift, fuel consumption (812 Klicks)

Berghmans H30.08.03



© 2000-2017 Langzeittest.de e.V. wwwlangzeittestde