Willkommen! Anmelden Kostenlos registrieren!

Langzeittest.de
Autos im langjährigen Alltagstest bei Privatpersonen
Diskussionsforen zu unseren Testfahrzeugen


Erweiterte Suche

Re: Probleme mit neuem Panda (903 Klicks)

In diesem Forum können zur Zeit keine Beiträge verfasst oder geändert werden. Eine Anmeldung ist ebenfalls nicht möglich.
17.06.04
Hallo Friedrich,

Ik moet zeggen dat ik hier echt versteld van sta. Ten eerste dat remlicht: als het al niet in de fabriek gezien had moeten worden, dan had de dealer het wel moeten zien bij de afleveringscontrole. Daar betaal je immers voor.

Kennelijk heb je te maken met een 'maandagmorgen' of 'vrijdagmiddag' auto. Probeer wel een beetje vertrouwen in Fiat te houden, want ik heb er al 15 jaar ervaring mee, en ik heb nog nooit serieuze problemen ondervonden. Sinds een week ben ik de gelukkige eigenaar van een nieuwe Panda 1.2 Dynamic, en tot nu toe heb ik ook nog geen problemen.

Als je problemen blijft houden moet je als uiterste middel je geld terugvragen of een andere auto eisen, eventueel via de importeur. Van een nieuwe auto mag verwacht worden dat hij na 3600 kilometer niet voortdurend in de garage staat.

Sterkte, en ik hoop dat de relatie tussen jou en je Panda alsnog goedkomt. Het is namelijk een geweldig leuk autootje.

Joost van Breukelen, Rotterdam, Nederland.

(Sorry, mijn Duits is niet meer wat het geweest is)
ThemaAutorDatum/Zeit

Probleme mit neuem Panda (1402 Klicks)

Friedrich Jung15.06.04

Re: Probleme mit neuem Panda (903 Klicks)

Joost van Breukelen17.06.04



© 2000-2017 Langzeittest.de e.V. wwwlangzeittestde